Ahad, 5 Jun 2011

ApA-Apa Je LaHH..

Assalamualaikum..
Mood nk berblog nie kuranglah 2,3hari nie..
Tapi harinie nk luahkan sket la sal ketidakpuasan hati nie..
Aku xkisah pun pa yg ngko nk buat..
Tapi xyahla nk menipu, nk berlakon bagai...xletih ka??
Ka memang rutin ngko kena menipu, kalu x, gatai2 satu badan ek??
Aku memang dh muak sesgt la..tapi terpaksa layan gak..
Dh ngko menipu aku, dh rasa-rasa nk kantoi, ngko nk buat muka ketat ngan aku plak apahal???
Serius la aku xprnh jumpa orng yg mcm ngko nie..
Ibarat melepaskan anjing yg tersepit, last-last aku gak nk kena gigit..
Tolongla, ngko jgn ganggu hidup aku lagi leh x dgn ngko punyer skrip2 yg meletup tue..
Xbox office pun..
Timakasih la pd blog nie sb jd tempat aku mencurahkan segalanya..
Nk curahkan kat kengkwn takut nti termengumpat yg bukan2 lak..oopsss...
Wassalam..

1 ulasan: